wtorek, 8 grudnia 2015

Kropkowane świeczki

Biedroneczki są w kropeczki ... w mojej wersji gwiazdeczki są w kropeczki :)
Jakiś czas temu nabyłam w Empiku modelinę FIMO, z której wyprodukowałam gwiazdeczki. Przyozdobiłam je małymi świecącymi kamyczkami, przewiązałam ulubionym "patriotycznym" sznureczkiem i już :)

  
Całość powędrowała do woreczków i TADAM ... małe co nieco gotowe. 
Podziwiam cudowności na Waszych blogach i już dziś widać, że Wasze świąteczne domy będą znów przepięknie udekorowane. 
Pozdrawiam 
A.

10 komentarzy:

  1. Kolejne świetnie i pomysłowo ozdobione świeczki:) Wyglądają bardzo stylowo. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Takie proste i zarazem piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny pomysł, świeczki wyglądają pięknie i świątecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne świeczki, proste ale jakie efektowne!!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo ładne są takie świeczki, pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  6. Twoje świeczki są urocze! Mój blog Ma i Bla przy okazji zapraszam do siebie na rozdanie :).

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo efektownie wyglądają, super pomysł na prezent :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Niby proste, ale uroczo wygląda ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Klasycznie - tak jak lubię najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń