sobota, 19 grudnia 2015

Niespodzianka od Elki

Dziś tak na szybko ... 
I okazuje się, że byłam grzeczna :) Kto by pomyślał ;))
Wczoraj dotarła do mnie niespodzianka od Elki - z bloga bluebru nete - nagroda pocieszenia w Candy, które jakieś czas temu Ela organizowała.
U nas w byłym zaborze pruskim prezenty pod choinkę przynosi Gwiazdor na Rzeszowszczyźnie skąd jest Ela - Aniołek. 
Elka okazała się prawdziwym Aniołem (przez bardzo duże A), który przysłał mi wielką kopertę samych cudowności :))

Była w niej kanwa plastikowa - idealna do tworzenia rzeczy przestrzennych, przepiękna aida z esami floresami np. idealna do haftowanych barokowych monogramów i jeszcze tkanina do haftu bardzo drobniutka, do haftowania małych form pojedynczą nitką.
Na zdjęciu widać jeszcze kartkę z łosiem :)), którego mina całkowicie skradła moje serce (po świętach trafi on do ramki i będzie stanowił ozdobę również w kolejnym roku :))  
I myślicie, że to wszystko ... o nie, nie, nie... spójrzcie dalej
Z koperty wyciągnęłam jeszcze śliczne muliny i kolejne cudo - zestaw DMC do wyhaftowania woreczka na lawendę (gotowy woreczek + wzór + muliny).
Elka zadbała również o moje podniebienie. Jestem z frakcji ludzi lubiących czekoladę i musiałam się mocno pohamowywać, aby wszystko dotrwało do sesji ;))
Jeszcze raz bardzo, bardzo, bardzo dziękuję.
Takie cudowności powodują, że w głowie rodzi się mnóstwo kolejnych pomysłów :))

Pozdrawiam Was wszystkich w przedświąteczny weekend.
Pisząca ten post i pałaszująca batoniki Kinder.
A.

8 komentarzy:

  1. Piękne rzeczy dostałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Właśnie miałam pisać, że w czwartek wysłałam przesyłkę, a tu proszę, przesyłka już dotarła. Cieszę się, że prezent się spodobał. Pozdrawiam serdecznie :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne i kreatywne prezenciki otrzymałaś:)Świetna nagroda pocieszenia. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. miło dostać taki prezent, pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Na Śląsku prezenty przynosi Dzieciątko, a w stronach, skąd pochodzę - gwiazdka :) Jakie to piękne, że mamy taka różnorodność, a mimo to tradycja pozostaje :) Śliczne prezenty od Aniołka dostałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Aniołek lepszy niż Mikołaj :)

    OdpowiedzUsuń