poniedziałek, 4 stycznia 2016

Z Nowym Rokiem raźnym krokiem

Witajcie w 2016 r. !
Dziękuję Wam za życzenia te świąteczne i te noworoczne :)
Miło, że tu zaglądacie i zostawiacie po sobie ślad w postaci komentarzy :)
Wiem, że może powinnam na nie odpowiadać, ale kochani no nie nadążam :(
Ponieważ pracuję na etacie, po prawie 8 godzin przed komputerem, popołudniami mam wybór... albo odwiedzić Wasze blogi i nacieszyć oczy wspaniałościami, które tworzycie, albo odpisywać.
Wybieram opcję nr 1 (przynajmniej na razie). Niemniej jednak każdy Wasz komentarz czytam z wypiekami na twarzy :)) Jeśli ten stan się utrzyma będę rumiana jak reymontowska Jagna i zarzucę używania różu przy make up-ie ;))
No, ale mamy już 4 stycznia 2016 r. i kolejne 361 dni przed sobą :)
Aktualnie jestem na etapie przygotowywania stroju na przedszkolny bal karnawałowy dla przedstawiciela Żabek. Paweł - chrześniak lat 4 zapragnął zostać w tym roku kapitanem Jakiem (bajka - Jake i Piraci z Nibylandii). Jeśli "morskie szproty" nie rozszarpią stroju (bo Jakiem chce zostać nie tylko Paweł, ale również jego młodsi bracia) to wkrótce go obfotografuję ;)
W kwestii hafciarskiej - botanicznie :) jakże by inaczej 
Z przerwami powstają zioła autorstwa V. Enginger

a w kolejce czekają (jeszcze w książce, choć len i mulina gotowe) - moje ukochane Anemony (Helene Le Berre)

Założyłam sobie, że w pierwszej kolejności wykorzystuję len i mulinę, którą mam w domu. Zero zakupów w najbliższym czasie ! (hihihi... jakoś w to nie wierzę ;)) ale musicie przyznać, że postanowienie noworoczne dobre ;)).
Żeby jednak znaleźć jakąś jasną stronę z obecnej sytuacji, kiedy pasmanterie, aż kuszą cudownościami, a ja twardo trzymam się swojego postanowienia (w końcu mamy dopiero 4 dni nowego roku),  dołączyłam do zabawy u Uli :)
Jeśli mnie przeczucia nie mylą szykuje się super zabawa :)

http://kulskowo.blogspot.com/2016/01/221-kartki-boze-narodzenie.html

No i na koniec zapisałam się na candy u Kasi 
http://xgalaktyka2.blogspot.ie/2015/12/xgalaktyczne-noworoczne-candy.html
Zobaczcie jakie wspaniałości przygotowała ...xgalaktyczne ;)))
Pozdrawiam tych, którzy dotrwali do końca
Życzę Wam w 2016 r. ogromnej "mocy twórczej" !!!
A.

14 komentarzy:

  1. Piękne ziółka rosną, do zabawy u Ulki tez sie zapisałam wiec poki co Bydgoszcz ma podwojna reprezentację, nie wiem Agnieszko czy wiesz, ze nasze Miejskie Centrum kultury co miesiac organizuje warsztaty robotkowe, 14 stycznia warsztaty z robienia biźuterii sutaszowej i makramowej a w luty z wykonania notesu scrapbookingiem, koszt 20 zl, bylam w grudniu na warsztatach z robienia kartrk scrapbookingiem było super. Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bydgoszcz górą ;)) Właśnie poszperałam na stronie MCK i na FB znalazłam Zakład Praktyk Kulturalnych i Koło Gospodyń Miejskich :)))
      Dziękuję za informację ... w styczniu nie dam rady, ale w lutym kto wie kto wie... :))

      Usuń
  2. Obydwa wzory są przepiękne. Myślałam kiedyś aby wykorzystać ten z ziołami na torbę, ale kiedy by to było :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudne hafty powstaja!. Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Enginger i jej projekty są nadal moim marzeniem, a zioła zwłaszcza. Helene Le Berre to oczywiście też półka, do której chętnie bym sięgnęła. Zobaczymy, gdzie mnie powiodą te wszystkie moje westchnienia... Oby nie na manowce :) Twoje postanowienie co do zakupów wydaje mi się nie do spełnienia... jak znam życie :D
    Pozdrawiam i życzę miłej pracy z ziółkami :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Enginger i jej projekty są nadal moim marzeniem, a zioła zwłaszcza. Helene Le Berre to oczywiście też półka, do której chętnie bym sięgnęła. Zobaczymy, gdzie mnie powiodą te wszystkie moje westchnienia... Oby nie na manowce :) Twoje postanowienie co do zakupów wydaje mi się nie do spełnienia... jak znam życie :D
    Pozdrawiam i życzę miłej pracy z ziółkami :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne te wzorki wypatrzyłaś. Ziółka już skradły moje serce :) Ciekawe jak ubrałaś tego chrześniaka - czekam na fotki
    Dzięki za moc - przyda się :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. przepiękny haft u ciebie powstaje :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Hafty zapowiadają się pięknie:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne wzorki wybrałaś, oczy się błyszczą na ich widok :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zioła są przepiękne, zachwycają swoją delikatnością! Drugi wzór również przepiękny.
    Ja już od dłuższego czasu sobie obiecuję, że z zakupami koniec i w ogóle mi to nie wychodzi ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne kwiatuszki! Czekam na anemony:) Cudne są!

    OdpowiedzUsuń
  12. Wspaniałe kwiatuszki, bardzo delikatny wzór :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Te stawy z kwiatami cudne!
    Szczęśliwego Nowego Roku!

    OdpowiedzUsuń