poniedziałek, 5 grudnia 2016

Wyniki ... wyniki

Dziewczęta !
No nie wiem co mam z Wami zrobić. Do wiankowego rozdania zgłosiły się same wyjątkowe rękodzielniczki, co jedna to zdolniejsza. Najchętniej obdarowałaby każdą, naprawdę ... no ale w tym roku wianeczek do rozdania jest tylko jeden. Obiecuję, że w przyszłym roku będzie więcej !
Przejdźmy jednak do meritum.
Po pierwsze powstała lista kolejkowiczek. Każdy dostał swój numerek.
Mężem zaufania czuwającym nad całym procesem był poniższy jegomość (wykonany według projektu Anetty) więc szwindelku nie było :)


Po czym nastąpiło uruchomienie maszyny w internecie (bo Marysia miała tego dnia wychodne ;)) i.... TADAM ... i maszyna losująca wybrała ULKĘ prowadzącą bloga Kulskowo - kolorowo, niteczkowo i nie tylko... No ma Ulka szczęście :) Gratuluję serdecznie i poproszę o podesłanie adresu.  
Reszcie uczestniczek bardzo dziękuję za udział w zabawie.

Pozdrawiam Was Mikołajkowo,
życząc żeby w bucie znalazło się jutro rano "coś" więcej oprócz wkładki ;)
A.
Ps.  A w następnym poście o tym jaki świat jest mały - czyli o wygranym Candy u Violi :)

10 komentarzy:

  1. Gratuluję :)

    U mnie może nawet wkładki w bucie zabraknąć, jeśli kot się dorwie :) a prezentów raczej nie przewiduję, chyba całe życie jestem niegrzeczna bo dawno już nic nie dostałam (ostatnio chyba w przedszkolu) ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak byłam mała to oprócz słodyczy, które były towarem deficytowym dostawałam zawiniętego w złotko ziemniaka lub węgielek (babcia miała kaflowe piece ;)) Mina po odpakowaniu - bezcenna ;))

      Usuń
  2. Ta Ulcia to ma szczęście ale ja się ciesze razem z nią, do mnie mikołaj przyszedl juz dzis dostałam prześliczną bombke i rafaello ;), ale buty wyczysciłam, kto wie moze i jutro przyjdzie ;), a podobnie jak ty Agnieszko na Mikołaja dostawało się słodycze ;) a z tym ziemniakiem to chciałabym zobaczyc minę dziecka jak znajduje w bucie takiego ziemniaka ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. No, to do mnie właśnie przyszedł Mikołaj mimo, że buty nie wyczyszczone :) Viola uprzejmie mi doniosła :) ależ się cieszę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ulka, jesteś szczęściarą, gratuluję Ci wianka!

    OdpowiedzUsuń
  5. Mikołajek-krasnalek wygląda wspaniale:) Gratuluję Uli:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje dla Uli :) Krasnalek cudowny!

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratki dla Uli!
    Śliczny krasnalek :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Widać, że komisja nadzorująca trochę jak w lotto ;) Ale jakie piękne światełka tam w tyle widzę, jakby koronkowe?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Madzia nie uwierzysz światełka kupione w Biedronce :)

      Usuń