sobota, 13 lutego 2016

Zajączkowy post



Wyhaftowany białą muliną DMC na zielonym lnie, ozdobiony kolorową wstążeczką, wzór zaczerpnięty od luli. Zobaczcie jej zajączka - tutaj 

Wzór ze strony Penelopy (penelopisfreebies.blogspot.com)...
Trzeci futrzak


Wzór znaleziony gdzieś w sieci wyhaftowany jako pierwszy z zajączkowej kolekcji. Gdybym miała go wyhaftować jeszcze raz chyba nie byłby w jednym kolorze.
No i na koniec... pisankowy zajaczek,  którego wzór dostałam od Ulki (wersja Ulki - tutaj)

Na lnie w kolorze ecru powstało urocze maleństwo ...i znów niedoróbka ... zając nie ma "pultasów" :(
(dlaczego niektóre rzeczy widać dopiero na zdjęciach ?)
Pod pisanką tak jak Ulka dorobiłam trawkę.
 
Pozdrawiam
A.

22 komentarze:

  1. Świetne zajączki i każdy inny fajnie:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne stadko zajączków :) co możesz zrobić... kartki, zawieszki, pisanki i co Ci tam jeszcze przyjdzie do głowy :) a tak na poważnie to ciekawe do czego je wykorzystasz :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne stadko:) Każdy zając inny, więc zastosowań mogą mieć wiele:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkie śliczne! Też o nich myślę. A pomysł z tą kokardą rewelacyjny!

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie wiedziałam, co to są "pultasy" hi hi hi ale sobie porównałam ze zdjęciem Ulki i już wiem :)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie wyhaftowane i pięknie zaaranżowane hafciki!

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowne zajączki a ten ostatni, przycupnięty w skorupce - zwłaszcza !
    Pozdrawiam słonecznie :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Jejku, jejku, ale słodziaki !
    Witaj Agnieszko! Trafiłam do Ciebie z Linkowego Party.
    Wiesz co, ja mam pomysł na te zajączki Twoje słitaśne. Wykorzystaj je w karteczkach, z życzeniami wielkanocnymi ...wiem, wiem - zbzikowana jestem na punkcie kartek :)
    Piękne prace-cudne hafty, ale ten ostatni...najsłodszy !
    Hmm...może spróbuję kiedyś sił w tym temacie :)
    Cieplutko pozdrawiam :) Bea

    OdpowiedzUsuń
  9. Chyba bez "pultasów" delikatniejszy i łagodniejszy. Bardzo mi się podoba!
    Ale wielkanocnie się u Ciebie zrobiło! Zresztą sama również działam w temacie zajęczym więc rozumiem kierunek :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale sie namnozyly te kroliczki :). Sliczne!

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudne maleństwa! Niby drobiazg, a serce się raduje na ich widok :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak tu ładnie i świątecznie :) Pozdrawiam i zapraszam do Nas :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Pisankowy przecudny ! Ten z kwiatkami próbowałam haftować a , że robiłam to po raz pierwszy to niestety wyszedł rozciągnięty jakiś. No ale pierwsze koty za płoty ;)
    Pozdrawiam z linkowego party :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Widziałam kiedyś te wzory na którymś z blogów i kilka ściągnęłam. Śliczne są :) Takie małe słodziaki!

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale piękne zajączki :-).Pozdrawiam i zapraszam do mnie :-).

    OdpowiedzUsuń
  16. wszystkie cudne, ale ten zajączek w skorupce najbardziej uroczy :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Kicaj w pisance skradł moje serce, jest taki uroczy :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Mam w planach tego 1 zajączka, muszę tylko jakąś fajną wstążkę kupić ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ale urocze zajączki, wszystkie bez wyjątku :) Chyba najbardziej podoba mi się ten ostatni :-)

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczne zajączki ;) Dobry pomysł z dodaniem ozdobnej wstążki.

    OdpowiedzUsuń
  21. Urocze stadko, co do jednego :)

    OdpowiedzUsuń
  22. istny zajęcy wysyp, a wszystkie takie urocze i frywolne...:)

    OdpowiedzUsuń