środa, 19 kwietnia 2017

Katrograficzny kwiecień


W kwietniu miała powstać kartka według mapki ... hm... nigdy tego nie robiłam ... co więcej nie za bardzo łapałam o co w tych mapkach chodzi ... także pierwsze koty za płoty i kartka kwietniowa wygląda tak

Scrapka od sąsiadki Violi, drewniana choineczka, kokardka i napis.

Tak jak przeanalizowałam mapkę to tam chyba powinna być jeszcze ramka... no cóż ramki nie będzie bo już pozamiatane - tzn. poprzyklejane - mam nadzieję, że Ulka przymknie oko ;)
Za to wstawiam banerek

http://kulskowo.blogspot.com/2017/04/486-kartki-bn-2017-wytyczna-kwiecien.html

Dziękując za Wszystkie życzenia Świąteczne.
Pozdrawiam
A.

14 komentarzy:

  1. I super wyszło!!!! Powinna być faktycznie jeszcze jedna warstwa, ale i tak bardzo mi się podoba! Piękno tkwi w prostocie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna karteczka i bardzo elegancka :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jako wielka fanka minimalizmu jestem zauroczona :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo mi się podoba Twoja bardzo minimalistyczna karteczka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Niby prosta ale jaka piękna :) Pozdrowionka Agnieszko :).

    OdpowiedzUsuń
  6. Skromna i delikatna, ale urocza karteczka:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna karteczka:) W prostocie tkwi jej magia:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uważam, że karteczka jest bardzo elegancka !
    Pozdrawiam
    k.

    OdpowiedzUsuń